Terschelling Recreatie

Online strategie & Beheer Google AdWords campagnes

MD4Media is direct betrokken bij de online strategie van Terschelling Recreatie en heeft een online marketing plan geschreven voor een tweetal vakantieparken op Terschelling. Onderdeel hiervan is o.a. de inzet van Google AdWords. Met het beheer van de afgelopen periode hebben we de kosten per boeking met maar liefst € 20,- kunnen verlagen.

Onderdeel van de online strategie is het aanpassen van de boekingsmodule. De huidige boekingsmodule is onvoldoende gebruiksvriendelijk en beperkt het aantal online boekingen aanzienlijk. Er is daarom gekozen voor de implementatie van een andere boekingsengine waarbij MD4Media fungeert als projectmanager.

Projectbegeleiding implementatie boekingsmodule

Op dit moment onderzoekt MD4Media samen met Terschelling Recreatie de diverse mogelijkheden voor de technische implementatie van een nieuwe boekingsmodule. We zullen deze case aanvullen indien er ontwikkeling en eventuele resultaten zijn.

Bekijk de website

  • Datum:
    02/01/2015
  • Categorieën:
    Online Strategie, SEA, SEO
  • Opdrachtgever
    Terschelling Recreatie
  • Website
    terschelling-recreatie.nl

Deel ons werk