Rederij Doeksen

Strategisch partner op het gebied van online marketing

Het internet biedt volop kansen voor organisaties, zo ook voor Rederij Doeksen. De website van Rederij Doeksen is een van de belangrijkste, zo niet het belangrijkste, communicatiemiddel van het bedrijf geworden. Bezoekers kunnen gemakkelijk de website raadplegen voor de dienstregeling, arrangementen bekijken en online boottickets bestellen. Geen lange rijen bij de loketten en dus wachttijd verkorting. Sinds een aantal jaar wordt de website (en later ook social media) ingezet ten behoeve van de klantenservice voor de rederij.

In 2011 is Rederij Doeksen de samenwerking met MD4Media aangegaan om haar organisatie te laten informeren over de snel veranderende online markt. Als strategisch partner op het gebied van online marketing adviseert MD4media de klant Rederij Doeksen over de diverse mogelijkheden van het internet.

Workshop zoekmachine optimalisatie & social media

Om ook de medewerkers van Rederij Doeksen bewust te maken van de (on)mogelijkheden van zoekmachine optimalisatie en social media hebben we een aantal kennissessies georganiseerd. Tijdens deze sessies is gekeken naar de uitgebreide online mogelijkheden en de concrete toepasbaarheid voor Rederij Doeksen.

Expert review t.b.v. gebruiksvriendelijkheid boekingsmodule

Voorafgaand en tijdens de ontwikkeling van de nieuwe boekingssite van Rederij Doeksen heeft MD4Media ondersteuning geboden in het ontwikkelen van een meer uitgebreide en efficiëntere boekingsmodule. Aan de hand van de usability expert review zijn veel verbeteringen doorgevoerd die de gebruiksvriendelijkheid hebben verhoogd.

Bekijk de website

  • Datum:
    09/01/2014
  • Categorieën:
    CRO, Online Strategie, Social Media
  • Opdrachtgever
    Rederij Doeksen
  • Website
    rederij-doeksen.nl

Deel ons werk